Продавец Express Steko развивает свой бизнес на Prom.ua 9 лет.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
102 отзыва
ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН-ONLINE-ПОКУПКИ-ПРЕДОПЛАТА 50% сч ПриватБанкГотов купить online
Express доставка | гарантийное обслуживание | сервис | монтаж
График работы
  • Понедельник
    10:0017:00
  • Вторник
    10:0017:00
  • Среда
    10:0017:00
  • Четверг
    10:0017:00
  • Пятница
    10:0017:00
  • Суббота
    10:0012:00
  • Воскресенье
    Выходной
Контакты
+380500592444
отдел заказов
0800210258
бесплатный звонок
+380988870792
отдел заказов
Express Steko
Anna ; Владимир
УкраинаКиевпроспект Лобановского 6в
expresssteko@gmail.com+380500592444
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380500592444
0800210258
+380988870792
  • Express Steko
  • Інструкція приймання металопластикових вікон споживачем

Інструкція приймання металопластикових вікон споживачем

Правила приймання металопластикових вікон кінцевим споживачем
 

Занесення виробів в квартиру

• Занесення виробів в квартиру вантажниками Steko здійснюється тільки на ліфті або по сходових маршах. Конструкція повинна мати габаритні розміри, що дозволяють доставити їх саме такими способами. Іншими способами (зовні на мотузках і так далі) вантажники компанії доставку не виробляють.

• Якщо виріб габаритне, то для полегшення і зручності заносу вікно підлягає розбиранню.

• В першу чергу знімають стулки з віконного вироби. Потім зняті стулки розміщуються на термопанель (шматочки сендвіч-панелі) або горфрокартон.

• Розпакування склопакетів відбувається наступним чином: знімаються штапики (від великих до маленьких), виймається склопакет. Штапики підписуються олівцем з внутрішньої сторони. Склопакет ставиться тільки на сендвіч. Без сендвіча ставити склопакет заборонено.

• Кожен з елементів металопластикової конструкції, а також комплектуючі по черзі заносяться на поверх.

 

Огляд виробів і комплектуючих

 

Кінцевий споживач перед прийомом виробів повинен оглянути кожне з них.

ПВХ профіль
• Перевірити ПВХ профіль на наявність можливих пошкоджень (відколи, вм'ятини, тріщини, подряпини, цілісність зварних швів);

• Якщо захисна плівка пошкоджена, необхідно зняти плівку і переконатися у відсутності (наявності) ушкоджень профілю;

• Оглянути ущільнювач, переконатися, що на ньому немає деформацій.

склопакети
Провести огляд склопакетів на наявність тріщин, сколів.

фурнітура
• Фурнітура відправляється із заводу в індивідуальних упаковках (одне замовлення - один пакет).

• Перевірка фурнітури зводиться до перерахунку кількості пакетів, відзначити, що упаковка пошкоджена / не пошкоджена.

Термопанель
Провести огляд на наявність деформацій, здуття, тріщин.

Комплектуючі (підвіконня, відлив, козирок, з'єднувач, розширювач, нащельник)
• Звірити кількість доставлених з кількістю в супровідних документах;

• Провести огляд на наявність подряпин, тріщин, вм'ятин;

• Для підвіконь відзначити цілісність упаковки.

• Оглянути москітні сітки на наявність подряпин на профілі, порізів сітки.

За фактом доставки кожного замовлення кінцевий споживач повинен розписатися в виїзному аркуші за отриманий в повному обсязі і цілісності товар (металопластикова конструкція і комплектуючі).

ВАЖЛИВО! Після того, як Ви прийняли товар і поставили свій підпис у супровідних документах водія (виїзний лист), рекламації на пошкодження і недостачу позицій, не приймаються.

 

прийом монтажу

 

Після монтажу замовник обов'язково повинен:

• Перевірити цілісність віконної конструкції шляхом ретельного огляду, переконатися в тому, що у віконному блоці відсутні пошкодження (сколи, тріщини, вм'ятини, значні пошкодження захисної плівки).

• Оглянути склопакет, упевнитися в його цілісності. Усередині склопакета не повинно бути бруду, вологи або залишків герметика.

• Звернути увагу на наявність стекол в склопакеті (для однокамерного - два скла, для двокамерного - три скла).

• Перевірити основні розміри металопластикової конструкції, її конфігурацію, а також наявність всіх комплектуючих.

• Переконатися, що віконна конструкція надійно закріплена в отворі (при відкриванні стулки рух рамного профілю відчуватися не повинно).

• Протестувати функціональність встановленого вікна. А саме - рухомість всіх елементів вікна, які повинні відкриватися, нахилятися, відкидатися. Відкривання віконної стулки не повинно супроводжуватися тертям, затисненням, клацанням або скрипом.

• Переконатися, що рама залишається нерухомою при відкриванні стулки під будь-яким кутом.

• Стулка не повинна помітно опускатися вниз (провисати) при відкриванні вікна.

• При відкриванні / закриванні вікна стулка не повинна чіплятися за раму.

• Перевірити щільність притиску за допомогою простого аркуша паперу. При відкритому вікні в простір між рамою і стулкою закладається аркуш паперу, після чого закривається вікно. Цей лист повинен бути щільно затиснутий ущільнювачем в будь-якому місці по периметру стулки.

• Переконатися, що через ущільнювач не відчувається продування.

• Проконтролювати, щоб між стіною і рамою не було щілин і зазорів. Монтажні шви повинні бути акуратними (без бульбашок з піною всередині і зовні).

• Перевірити якість регулювання фурнітури. Ручка повинна ходити плавно.

• Переконатися в тому, що монтажники видалили захисну стрічку. Скло і лицьові поверхні стулок повинні залишитися чистими (без плям і монтажної піни).

По закінченню монтажу віконної конструкції замовник повинен підписати Акт здачі-приймання.

У разі виявлення ознак неякісного монтажу необхідно звернутися в компанію, яка здійснювала установку віконної конструкції, або дочекатися фахівця, який оперативно вирішить цю проблему.